רשום כבר?
התחבר
לא רשום?
הירשם
אתם כאן: Home / כתבות שיווקיות / אורח חיים בריא – 3 טיפים שאפשר לאמץ היום

אורח חיים בריא – 3 טיפים שאפשר לאמץ היום

3 טיפים חשובים, שאפשר לאמץ כבר מעכשיו, שישפרו את איכות החיים שלכם ויהפכו אותם לבריאים ומאושרים יותר

מן הסתם המועד המתאים ביותר לסיגול אורח חיים בריא, הוא מוקדם ככול האפשר. אך גם אם תתחילו בכך היום, הרווח יהיה כולו שלכם. במאמר שלפניכם ריכזנו שלושה טיפים שבאפשרותכם לנצל החל מהיום, שללא ספק ישפרו את איכות החיים שלכם תוך זמן קצר.

טיפ מספר 1 – מודעות יוצרת שינוי חיובי

כדי לסגל לעצמכם אורח חיים בריא יותר, ראשית עליכם להבין באילו מקומות אתם "נופלים", להצליח להכיר בחולשות ולהודות בכך שישנם דברים שחשוב לשנות בחיים היומיומיים שלכם. למעשה לפי חלק ניכר מהמומחים בתחום, עצם כיוון "זרקור המודעות" לבעיה, באופן אוטומטי תורם לשינוי הדפוס המזיק. אז כיצד ניתן להגביר את המודעות להרגלים הבעייתיים והמזיקים, שלא משרתים אתכם? הנה כמה עצות בנושא:

  • רוצים לקבל הערכה ריאלית של כמות האוכל שאתם צורכים מדי יום, מבלי לפספס אף חטיף או ממתק שנעלם בהרף עין כלא היה? פשוט שלפו את הטלפון הסלולרי וצלמו כל פריט שצרכתם במהלך היום.
  • מאמינים שאתם זזים מעט מדי? רכשו לעצמכם מד קלוריות או מד צעדים איכותי ובחנו את ההשערה בצורה רצינית.
  • חשים שלאחרונה אתם עוסקים יותר מדי בנושאים שליליים ומוטרדים מדברים שמוטב לא להתעסק בהם? התחילו לכתוב יומן או לכל הפחות דף אחד מדי בוקר ועקבו אחרי התהליכים הנפשיים שלכם לאורך הזמן.

העלאת המודעות היא הצעד הראשון והחשוב ביותר, בדרך לשינוי החיובי.

טיפ מספר 2 – תזונה לחיטוב המוח

בדרך כלל במאמרים שעוסקים באורח חיים בריא, מתמקדים בנושאים כמו תזונה לחיטוב, בצריכה של תפריט מאוזן ובשלל עצות חשובות הנוגעות לפירות, ירקות, שתייה מרובה והמעטה בצריכת שומן רווי. אך עם כל הכבוד לכל הקשור לענייני התזונה הפיזית, חשוב לא פחות להקדיש כמה מילים ולדבר על תזונה לחיטוב המוח. זאת כיוון שגם הגוף המתוחזק בצורה הטובה ביותר, יהיה חסר תועלת אם המוח שבגולגולת לא יתפקד בצורה תקינה.

המוח האנושי מורכב עשרת מונים משרירי הגוף שלנו. יחד עם זאת בהחלט ניתן להתייחס אליו כאל שריר, במובן הזה שאם לא נשתמש בו, הוא יתנוון. לפיכך הקפידו לדאוג לגירוי והפעלת המוח שלכם באופן קבוע: למדו למשל שפה חדשה, פתרו תשבצים, למדו לנגן על הכלי שתמיד סיקרן אתכם, לכו להרצאות מעניינות, קראו ספרים והיו פתוחים לרעיונות חדשים, לאתגרים אינטלקטואלים ולכל מה שיצריך מכם מחשבה והעמקה.

מצד שני, מובן שחשוב להקפיד על הימנעות מהגעה למצב של "עומס יתר". עליכם לזכור גם לתת למוח שלכם לנוח מדי פעם, גם אם בגדול הוא לא באמת נמצא במצב של מנוחה מוחלטת, כל עוד אנחנו חיים.

טיפ מספר 3 – למדו להעריך את מה שבורכתם בו

למדו להעריך את כל מה שבורכתם בו וזכרו להודות מדי יום על כל הדברים הטובים שיש בחיים שלכם. הקפידו לעשות זאת מדי יום וזכרו להעריך לא רק את הדברים הגדולים, אלא גם את הדברים הקטנים והשוליים לכאורה, שכן דווקא את הדברים האלו, אנחנו נוטים להזניח ולקבל כמובנים מאליהם.

ובימים שבהם אתם לא מצליחים למצוא נקודת אור ולראות את החצי המלא של הכוס, העריכו פשוט את העובדה שניתנה לכם הזדמנות חד פעמית לחיות, לנשום ולשלוט בגורלכם. הודו על הגג שיש לכם מעל הראש, על כך שזכיתם לאכול היום, שיש לכם מים זורמים, משפחה ושפע של הזדמנויות שרק מחכות שתקטפו אותן.

וכעת כל שנותר לנו זה להודות ולאחל לכם חיים בריאים ומאושרים.

השאר תגובה

Scroll To Top
the_post_id=9239
  • אירועים
    לוח אירועים
  • טורים אישיים

  • עצירה ליצירה
    עצירה ליצירה - גלי כץ
  • גזורות בסטייל
    גזורות בסטייל - אורי טופז
  • מראה מראה שעל הקיר
    מראה מראה שעל הקיר - ליאן לב
  • עיצוב בנגיעה אישית - גיליה טודורוס
    עיצוב בנגיעה אישית - גיליה טודורוס
  • חמישיה בסטייל
    חמישייה בסטייל - גלי דודזון סגל
  • עיצוב שווה
    עיצוב שווה - איריס ורשבסקי
  • אסיניקה מעצבת חוויות
    אסיניקה מעצבת חוויות - אסין קייטון
  • אחת שיודעת
    אחת שיודעת - טל נחמן טיראן